zaterdag 2 mei 2009

Verder relaxen

We blijven nog een paar dagen in Paasloo. Zaterdag bezoeken we Peter in Kolderveen. Ik verheug me er na wat ik gezien heb nog meer op om over twee weken met Moep en Wille naar zijn expositie te gaan.
Verder heb ik van Marc een takkenhakselaar geleend en ruim een enorme hoop takken op. Lina geniet ervan dat ze nu zonder zijwieltjes kan fietsen en Evi speelt vooral heel tevreden met alle nieuwe speeltjes. Zondag is het regenachtig dus gaan we een eind rijden en komen zo ook in Emmen. We hebben geen zin om in de regen in de dierentuin te lopen en drinken allen maar iets op het terrasje daarnaast. Groot is dat nijlpaard zeg!
Janneke gaat die avond al naar huis want ze moet maandag weer werken. Robbert en ik gaan met de kinderen pas maandag weer naar huis. Maandag is het weer mooi weer. 's morgens maken we eerst nog een fietstocht; ruimen daarna het huisje op en als we naar Amsterdam rijden zien we deze prachtige wolkenlucht.Ik heb weer genoten van deze dagen!

Geen opmerkingen: